رویدادها

آیین اختتامیه بوت کمپ نوآوری “من در جامعه” با حضور میهمانانی ویژه از جمله خانم قاسم‌پور، رییس فراکسیون بانوان مجلس، خانم رحمانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس؛ خانم حسینی مسئول قرارگاه اجتماعی بانوان در بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، خانم دژبرد رییس مرکز امور بانوان آستان قدس و جمعی از مسئولین شهری و کشوری و همچنین مسئولین حوزه علمیه و تعدادی از خانواده های معزز شهدا در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

پس از سخنرانی خانم ها قاسم‌پور و حسینی، حجت الاسلام والمسلمین حسین مسجدی آرانی، مدیر مرکز نوآوری اجتماعی «مبتدا»، ضمن تشکر از نهادهایی که این رویداد را در مسیر خود همراهی کردند و نیز اساتید و داوران این رویداد گفت: تمامی سعی ما در مرکز «مبتدا» این است که با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارائه مشاوره به ایده پردازان، طرح های نوآورانه را پرورش داده و به یک راه اصولی در حل مشکلات و مسائل جامعه دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: رویداد «من در جامعه»از سری فعالیت های مرکز نوآوری های اجتماعی«مبتدا» با رویکرد حل مسأله اجتماعی با نگاه به دین کار خود را آغاز کرد.

در این رویداد ۳۵۶ ایده دریافت شد که از این تعداد ۲۸ ایده به مرحله نهایی رسید و ۲۶ ایده با صبر و حوصله تمام تا مرحله داوری ما را همراهی کرد.

وی ابراز کرد: طی داوری های صورت گرفته از ۵ طرح برگزیده با اهدای هدایایی چون ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی ویژه صاحبان ایده و ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد جهت پیاده‌سازی هر طرح تقدیر به عمل آمد.

مدیر مرکز نوآوری اجتماعی «مبتدا» خاطرنشان کرد: مرکز در نظر دارد با ارائه مشاوره و کلاس‌های آموزشی ۲۶ ایده دیگر را جهت پیاده سازی در مراحل بعدی پرورش دهد.

گفتنی است؛ از طرح‌های ایده پردازان محترم خانم رباب سلمان‌پور از قم با ایده لباس قصه گو، خانم اکرم حسینی‌پور از رفسنجان با ایده ایجاد الگوی اشتغال‌زایی در هیئت‌های مذهبی، خانم محبوبه اسفندیاری از تهران با ارائه‌ طرح خدمات بهینه‌سازی فرآیند یادگیری برای معلمان و دانش‌آموزان از طریق بسته‌ بازی، خانم انسیه صادقی‌گهر از تهران با ارائه طرح ایجاد سامانه‌ مشاوره و پشتیبانی والدین در فرزندپروری و خانم صدف باقریان از قم با طرح سامانه‌ نهال ایجاد پلتفرم تولید و انتشار محتواهای مربوط به فرزندپروری به عنوان ایده های برتر تقدیر شد.

ضمیمه‌‌

دیدگاه‌

0 0 آرا
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رأی
بازخورد داخلی
دیدن همه نظرات
یک نوآور
یک نوآور
2 سال گذشته

دمتون گرم

قادر امیری
قادر امیری
2 سال گذشته
پاسخ به  یک نوآور

سپاس از لطف شما

2
0
دوست داریم نظرتان را بدانیمx

آموزش

دوره‌های آموزشی برگزار شده در مبتدا یا متناسب با نوآوری و کنشگری اجتماعی

محتواهایی که برای کنشگران اجتماعی و مصلحان نوآور، الهام‌بخش و انگیزه‌سازند

دست‌مایه‌های نوآوری

فایل‌ها و نمونه‌های مورد نیاز برای سامان بخشیدن به فرایند نوآوری و کسب‌وکار

اگر صاحب ایده یا ظرفیت ایده پردازی هستید، شما به تلاش برای  حل مسائل و چالش های اجتماعی، دعوت شدید. همینجا ایده‌تون رو ثبت کنید!

فضای گفتگو

مهم نیست عضو مبتدا باشید یا نه! برای آشنایی با دیگران، یاد دادن و یاد گرفتن، ارائه ایده، گفتگو و کار فردی و جمعی، مبتدا میزبان شماست…

برای بهینه شدن تلاش ها و پیش بردن بهتر ایده‌هایتان، مبتدا آماده هم‌فکری و مشاوره عمومی است. درخواست خود را ثبت کنید!

www.MOBTADA.ORG

وظایفی که مبتدا در مسیر مردمی‌سازی پیشرفت ایران به عهده دارد

کارهایی که مبتدا برای همراهی نوآوران در مسیر نوآوری انجام می‌دهد

کارهایی که تا الان برای تحقق اهداف و مأموریت‌هایمان انجام داده‌ایم